1) Знайомимося з назвами овочів. Переглядаємо відео:
2) У відео ви побачили багато різних овочів і почули їх англійською мовою, а вивчити потрібно трішки менше, то ж опрацьовуємо нові слова вправи 1 с.90. Прослуховуємо аудіо декілька разів і повторюємо за ним.
3. Слухаємо декілька разів та повторюємо за аудіо діалог вправи 3, с.90. Запам'ятовуємо запитання "Can I have...?" ("Можна мені...?")
вправа 3 с. 90 4. Виконуємо вправу 4, с.90. Проговоріть діалог із своїми батьками.Зіграйте роль покупця у магазині. Виконуємо вправи 1,2 с.75 у робочому зошиті.
Не забудьте вивчити нові слова! Гарного Вам відпочинку.
Дистанційне навчання
27 березня 3-Б клас
Тема: Минулий простий час: неправильні дієслова
Good morning, dear children! I think you are well.
1)
Усі дієслова в англійській мові поділяються на правильні і неправильні.
Сьогодні починаємо знайомитися з неправильними дієсловами та їх
вживанням у
минулому часі. На відміну від правильних дієслів (з якими ви вже
знайомі), їх минула форма не утворюється додаванням закінчення -ed
(наприклад play - played). Вона змінюється і часто зовсім не
схожа на форму теперішнього часу. Тож щоб користуватися такими
дієсловами у минулому часі, їх треба просто запам'ятати. Вправа 1 с.98
прослуховуємо, читаємо і перекладаємо. вправа 1 с.98
go - went - ходити see - saw - бачити come - came - приходити learn - learnt - вчити do - did - робити have - had - мати (Жирним виділена минула форма дієслів.)
2. Перегляньте відео і розкажіть про те, що ви робили вчора. Зверніть увагу на форму дієслів.
Запам'ятайте запитання What did you do? (Що ти зробив?) Зразок відповіді:
I went to the park. I watched a movie. I went to the zoo. I went fishing. I read books.
3.Виконуємо вправу 2, с. 99, вправу4, с.100. Слухаємо, читаємо і перекладаємо.
Тема: British Press "Періодичні видання Великої Британії"
1.Good morning, children. We are going to spear about media in Great Britain.
Переглянувши відео, випишіть назви газет і журналів
Дайте відповіді на запитання
-Are newspapers popular in Britain?
-What quality papers can you name?
-What do quality newspapers focus on?
-What tabloids can you name?
-What do tabloids focus on?
2.Read the text and check your answers. British Press
The papers in Britain are divided into two groups
– the quality papers and the tabloids.
The quality papers are large in size and
have detailed articles about national and international events. The tabloids
are smaller in size, have shorter articles and have more pictures. The articles
in the tabloids are shorter and about less important events. Sometimes they are
about private lives of well-known people. There are daily and Sunday papers.
Sunday papers are larger than daily papers; they are national, and that means
they can be bought all over Britain.
Many papers and magazines are printed in
colour, and a number of papers produce colour magazines as a part of Saturday
and Sunday papers. They provide reading material about fashion, clothes,
cooking, diet, house and home, motoring and holidays. They publish sections
with articles on travel, food and wine, and other leisure topics.
The great number of magazines are published
for women. Their bright covers are designed to catch the eye, and they
certainly succeed in doing so. There are magazines for motorists, farmers,
gardeners, nurses, computer programmers and many others. There is always
something to read.
3. Learn new vocabulary. Опрацюйте слова на с. 189, запишіть у словник і вивчіть.
4. Ще раз прочитайте текст British Press і виконайте вправу 2, с. 189. Закінчіть речення. Read the text above and complete the sentences (exercise 2, page 189). 5. Do exercise 3, page 190. Divide the newspapers into quality papers and tabloids. Fill in the table. Прочитайте вправу 3, с. 190, запишіть у таблицю назви якісних газет та таблоїдів. 5. Виконайте тест до 2 квітня до 20.00 за посиланням naurok tests Код доступу 720327.
вівторок, 24 березня 2020 р.
Дистанційне навчання
25 березня 9-Б клас
Тема: Great Britain
Good afternoon, dear boys and girls. Let's travel to Great Britain.
1. Do exercise 1, page 182. Write down as many things about the country that come into your mind as you can.
2. Exercise 2a) choose the correct word. Виберіть правильне слово і запишіть речення.
Exercise 2b) fill in the gaps with the prepositionsby, to, of, off. Вставте правильний прийменник.
Тест виконати до 31.03 до 20.00. Код доступу 963885.
Дистанційне навчання
25 березня 6-А клас
Тема: Подорожуємо різними видами транспорту
Good morning, dear children! Today we are going to speak about different ways of travelling,
1. What are advantages and disadvantages of each way of travelling?
Answer my question.
2. Learn new vocabulary. Вчимо нові слова на сторінці 148.
3. Do exercise 3, page 149. Висловіть згоду чи незгоду з поданими твердженнями. Не забувайте вживати вирази In my opinion... (На мою думку...), The way I see it... (Як мені здається...).
3. Прочитайте речення про подорож автомобілем, літаком і потягом. Потрібно розташувати речення в правильному порядку. Запишіть речення у таблицю.
Travelling by plane is the fastest. You can get to many cities only in a
few hours. You can stop wherever you like. During the trip you can sit
comfortably in the armchair and read, eat or sleep. During the trip you need no
tickets. People can visit many countries by plane. When the weather is rainy or foggy you
can not travel by it.This way of travelling is the fastest. You can visit
many interesting places. It helps to learn many interesting things and enjoy
beautiful places. You can get
to many cities in a few hours.Travelling by train is rather
fast and not so expensive. When you are going by train you can sit comfortably
in your carriage. You can stop wherever you like. You can read and sleep. For
this way of travelling you need no tickets. You can
see the country you are travelling through and not only the clouds as you are
flying.
Travelling by car
Travelling by train
Travelling by plane
4. Напишіть про переваги та недоліки подорожування літаком, потягом і пішки, надішліть ваші твори у приватні повідомлення.
Дистанційне навчання
25 березня у 8-А, 8-Б класах
Тема: Ukrainian Press
Good morning, dear children. Today we are going to speak about Ukrainian newspapers and magazines.
1. Learn new vocabulary. Записуємо слова на с. 186 у словник і вчимо.
2. Read the questions and answer them. Exercise 1, page 185. Дайте відповіді на запитання вправи
1, с. 185.
3. Do exercise 2, page 185. Read the text and find out:
- the names of the first Ukrainian periodicals
- the names of the main national newspapers
- the names of popular magazines.
Прочитайте вправу 2 і випишіть назви перших українських газет, назви головних українських
газет, назви популярних журналів.
4.Do exercise 4, page 187. You have to coplete the sentences. Закінчуємо речення вправи 4,
с. 187 письмово.
5. Do exercise 5, page 188. Дайте письмові відповіді на запитання.
неділя, 22 березня 2020 р.
Дистанційне навчання
24 березня 3-Б клас
Тема: Минулі події
Tuesday, the twenty-fourth of March
1. Пригадуємо що ми робили вчора. Відкриваємо підручник на с. 96, виконуємо вправу 1.
По таблиці складаємо запитання і задаємо їх своїм батькам.
2. Виконуємо вправу 2, с. 96. За зразком записуємо в зошит 2 питальних речення та 2 заперечних речення.
Наприклад: Yesterday I skated at the stadium. Did I skate at the stadium yesterday?
I didn't skate at the stadium yesterday.
3. Виконуємо вправу 3, с.97. Читаємо текст і виписуємо у зошит речення, в яких розповідається про те, що зробила дівчинка вчора.
4. Згадуємо, що дієслово be - бути у минулому часі буде was для однини і were для множини. Трішки потренуємося, перейшовши за посиланням:
Тест виконати до 28 березня до 20.00. Код доступу 203807.
Дистанційне навчання
24 березня 2020 року 7-Б клас
Тема: Reflexive Prounouns (Зворотні займенники)
Good afternoon. children! Сьогодні у нас урок граматики. Ми пригадуємо розряди займенників та звертаємо увагу на зворотні займенники.
1. Пригадайте особові, присвійні та зворотні займенники, переглядаючи відео
2. Опрацюйте правило.
Зворотні займенники (Reflexive Pronouns) використовуються
коли предмет або особа виконує якусь певну дію самостійно або ця
дія спрямована на самого себе, та перекладаються як “себе”, “сам”, “самі”,
“сама”.
Таблиця зворотних займенників
Singular (однина)
myself
yourself
himself
herself
itself
Plural (множина)
ourselves
ourselves
themselves
Зворотні займенники вживаються:
З прийменником by,
коли ми хочемо показати, що хтось зробив щось самостійно та без допомоги:
He walked home
by himselves. – Він йшов додому сам.
She baked the cake by
herself. – Вона сама спекла торт.
Для емоційного підсилення
або для виділення чогось:
She mended the car
herself. – Вона полагодила собі машину.
He baked the bread
himself. – Він спік собі хліб.
Зворотні займенники не можуть бути використані після слів
dress, change, bath, feel, wash та shave.
3. Виконайте вправу 1, с. 146 письмово. Вставити відповідні зворотні займенники.
Тест виконати до 28 березня до 22.00. Код доступу 691536.
Дистанційне навчання
24 березня 2- Б клас
Тема:"Що нам подобається їсти?"
Good morning, children! Сьогодні ми знову поговоримо про їжу.
1. Повторимо слова за темою, переглядаючи відео
2. Cлухаємо і співаємо
3.Відкриваємо робочий зошит і виконуємо вправу 2, с. 74. Вибираємо страви які нам подобається їсти та ті, які нам не подобається їсти і записуємо їх у дві колонки.
4. Наступний крок - це читання вправи 4, с.89. Намагаємося зрозуміти прочитане.
5. Відпочиваємо з фізкультхвилинкою
6.Переходимо до виконання письмової роботи. Відкриваємо тоненький зошит і записуємо
Tuesday, the twenty-fourth of March
Classwork
Exercise 5, page 89
Закінчуємо речення вправи 5, с. 89 письмово.
Успіхів! До зустрічі!
Дистанційне навчання
23 березня 2-Б клас
Тема уроку: Дитяче меню Kid's Menu
Good morning, dear children!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа". Ми повторимо назви страв та фруктів, дізнаємося, що нам подобається їсти, познайомимося з дитячим меню.
1.Пригадаймо як сказати англійською "Ти голодний?" Are you hungry?, співаючи пісеньку.
I am full перекладається "Я наївся( Я ситий)".
2. А тепер розглянемо уважно ці букви ch і запам'ятаємо, що вони промовляються ч. Читаємо вправу 2, с. 89. 3. Відкриваємо робочий зошит на сторінці 74 і виконуємо вправу 1. На місцях пропусків пишемо ці дві букви ch. 4. Трішки відпочинемо і порухаємося.
5. Виконуємо вправу 4, с.89. Розглядаємо дитяче меню, читаємо і в тоненькому зошиті пишемо ті страви, які б ми хотіли бачити у своєму меню. Запам'ятайте слова drinks - напої, desserts - десерти.
Дистанційне навчання
23 березня 6-А клас
Тема: На автостанції
Good afternoon dear children! Today we 'll speak about travelling by bus.
1. Guess the riddles. Відгадайте загадки.
-This is a house on wheels is running a race,
Taking people from place to place.
- When it is driven it goes,
When it stops, it falls down.
-What is it? That has no wheels
And leaves no tracks on the water behind it?
-Through not a bird, not a butterfly,
I can fly high up in the sky.
2. Перегляньте відео, вивчіть фрази, які необхідні для подорожування.
3.Прослухайте діалог, підготуйте подібний. Запишіть діалог у зошит та проговоріть його з батьками.
Тест виконати до 26 березня до 17 години. Код доступу 944440.
Дистанційне навчання
23 березня 7-Б клас
Тема уроку: Популярні фільми "Popular Movies"
Good afternoon! Today we are going to speak about popular movies.
Write down the date. Запишіть у зошит число.
Monday, the twenty-third of March
1. Пригадайте слова по темі. Переглядаючи відео, визначте жанри фільмів та запишіть їх у зошит.
2. Продовжуємо вивчати нові слова та вирази. Перегляньте відео, запишіть запитання і дайте відповіді на них. Watch the video, write down the questions and answer them.
Answer my question
When do we use such sentences? -I was on the edge of my seat.
- I watches from behind the sofa.
- I really fell asleep.
- I was biting my nails.
3. Прочитайте правило і виконайте вправу 4, с.145 письмово. Вставте відносні займенники who, which, where.
Who
Відносний займенник who використовується для поєднання
підрядного речення з головним у якості його підмета
(хто?). Займенник who вказує тільки на людей,
інколи на хатніх тварин.
Charles
who is my brother’s best friend will
come soon. – Чарльз, найкращий друг мого брата, скоро прийде.
There
are a lot of people in the world who
suffer from wars and famine. – В світі багато людей, що
страждають від війн та голоду.
Where
is this naughty dog who ate my new
shoes?! – Де цей неслухняний собака, що з'їв моє
взуття?
Which
Відносний займенник which (котрий, який, що) вживається для
позначення предметів, явищ, а також тварин. Which також
використовується, коли він означує все головне речення в складнопідрядному.
В цьому випадку ніколи не використовується займенник that (котрий,
який, що).
The
activity which Jack has chosen is judo.
– Заняття, що вибрав собі Джек, – це дзюдо.
I
lost the book which I bought
last Sunday. – Я загубив книжку, яку купив в минулу неділю.
Mark
had to wake up early, go to another end of the city and wait in a queue
for 2 hours to get his documents which
was not easy with a broken leg. – Марк повинен був рано
прокинутися, поїхати в інший кінець міста, прочекати в черзі 2 години, щоб
отримати свої документи, а це було непросто зробити зі зламаною ногою.
4. Виконайте тест до 26 березня до 16 години за посиланням
Good morning dear children! How are you today? Are you OK?
Отже, розпочинаємо працювати.
1.Повторимо слова за темою "Food" ("Їжа"). Відкрийте книжку на с.86 та назвіть всі продукти у вправі 3.
2. Давайте дізнаємося, що нам подобається їсти.
3. Тепер вивчимо назви фруктів. Співаємо пісню та вчимо назви фруктів.
Читаємо назви фруктів.(Вправа 1, с.88.)
4. Читаємо вправу 3, с 88.
5. Запам'ятайте правило! Якщо в англійській мові слово (слово, що позначає предмет, до якого ми ставимо запитання що? хто?) починається на голоснуa, e, i, o, u, то перед цим словом ставимо артикль an. Наприклад: This isanapple. This isanorange. Якщо слово починається на приголосну - ставимо - артикльa.Наприклад: This is a cherry. I've got apear.
6. Виконайте письмово вправу 5, с. 88 у зошиті. Замість пропусків поставте a або an.
7. Проговори зі своїми батьками коротенький діалог, міняючись ролями та підставляючи вивчені сьогодні слова (назви фруктів) замість підкресленого. Не забувай ставити правильний артикль a або an перед назвою фрукта.
2. Пригадайте правило про утворення минулого простого часу,переглядаючи відео
3. Виконайте вправу 1, с.94. Прочитайте і запам'ятайте як утворюється минулий час.
У розповідному реченні до дієслова ми добавляємо ed. У заперечному реченні нам потрібне
особливе дієслово did (це дієслово називається допоміжним. Did не перекладається на українську мову), словo not і дієслово (без закінчення ed). У питальному реченні ми ставимо did на початок речення, потім іменник або займенник (про кого йде мова в реченні), а потім дієслово (без закінчення).
4. Виконайте вправу 2, с.94 за зразком (письмово).
I phoned my friend yesterday. I didn't phone my friend yesterday.
5. Виконайте вправу 3, с.95. Вставте пропущені слова did або did not.